Translate

maandag 26 maart 2012

Werken in de tuin

Ik geef toe, ik post de laatste tijd wel erg veel over mijn tuin. Maar gezien onderstaand krantebericht ben ik niet de enige.
Inderdaad, het was afgelopen weekeinde weer erg zonnig en warm, groeizaam weer. De maanstand was goed, dus ook ik heb allerlei planten weer ingeslagen. Vooral lekker veel kruiden, ik ben dus met mijn groene overtuigingen niets meer en minder dan een trendvolger. Maar het was wel heerlijk en ik kijk uit naar frisse salades met verse kruiden uit eigen tuin.

Zorgwekkend wel dat er geen peterselie te koop was. Waar moet ik nou mijn knoflookboter meer aanmaken?

De Gelderlander

1 opmerking:

  1. Tijd om te experimenteren met andere smaakjes kruidenboter lijkt me!
    marrokaanse korianderboter, italiaanse basilicumboter, en als je graag knoflook wil dan combineert thijm volgens mij ook prima!
    gebrek aan ingredienten zorg bij mij meestal voor de meest creatieve creaties!

    BeantwoordenVerwijderen