Translate

zondag 17 maart 2013

Inspiratie voor Pendragon



Een tijdje geleden ben ik gestart met een nieuwe rollenspel campagne, Pendragon en inmiddels heb ik met een grote groep alweer twee afleveringen gespeeld. Omdat ik hiervan een wat langer lopende campagne wil maken, heb ik ook het boek The Great Pendragon Campaign geleend. Hierin wordt de gehele Arthur Sage uitgewerkt in een rollenspel, dat loopt van 485 A.D. wanneer Uther zijn campagnes begint tot 566 A.D. met de dood van Arthur. Genoeg inspiratie voor een langdurige campagne, hoewel ik wel van plan ben het een en ander te tweaken.

In mijn zoektocht naar tweak-mogelijkheden, kwam ik het blog tegen van iemand die veel rollenspellen speelt, maar ook een keer de GPC doorgewerkt heeft. En daar verslag van heeft gedaan. Dat soort initiatieven moeten meer de aandacht krijgen. Dus bij deze. Zoek op het label Solo GPC. Erg leuk om te lezen en wie weet komt mijn campagne net zo lekker van de grond. Op 6 april weet ik meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten