Translate

vrijdag 24 juli 2015

Wijzigingen

Vandaag ben ik een tweede blog gestart!
In 2007 startte ik dit blog om in het buitenland wonende familie en vrienden met verhaaltjes en fotos op de hoogte te houden van de geboorte van mijn zoon en zijn ontwikkeling. Inmiddels is er veel meer gebeurd in mijn gezin en heb ik ook over andere onderwerpen meer posts geplaatst.
Vandaar dat ik besloten heb om alle posts over mijn kinderen, mijn gezin en familie te verplaatsen naar een nieuw blog. Ik laat de posts hier nog wel staan, maar die linken van nu af aan door naar Jennifers Gezinsblog. Dat nieuwe blog houd ik dan ook wat meer weg van de zoekmachines en zo.


En dit blog dat dan alleen nog over mijn hobbies gaat, stel ik wat meer open voor alle bezoekers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten