maandag 21 mei 2007

Verjaardag

Afgelopen weekeinde hebben we de 30e verjaardag van Sander gevierd. De 19e gaven we een feestje voor onze vrienden en familie en de 20e was hij daadwerkelijk jarig en heb ik hem in de watten gelegd.

Het feestje was heel geslaagd en we hebben er een gezellige avond van gemaakt. Francis sliep gelukkig goed door, dus daar hebben we geen kind aan gehad. De laatste voeding van 2230 heb ik gegeven in de woonkamer en gelukkig vond hij de aanwezigheid van de gasten alleen maar spannend en niet eng.
Een cadeau van onze vrienden bestond uit en DVD box van de drie Sissi films. Suikerzoete romantiek over de Keizerin Sissi van Oostenrijk. Afgelopen kerst waren deze films ook op TV en toen heeft Sander ze wel met veel aandacht bekeken. Er zit niets anders op dan binnenkort maar een Sissi marathon te organiseren voor Sander en zijn vriendjes en te leren hoe ik Apfelstrudel moet maken om erbij te serveren.
Francis lijkt naar mijn idee steeds meer op mijn vader.

Last weekend we celebrated the 30th birthday of Sander. The 19th we threw a party for friends and family and the 20th was his actual birthday and we celebrated together.
The party was a big succes and we had e great evening. Francis slept well, luckily. The last feed of 2230 I gave in the living room with the last of the guests present. Francis only thought all the people exciting and not scary, thankfully.
A few of our friends presented Sander with a DVD box of the three Sissi movies, sugary sweet romantic films of Empress Sissy of Austria. Last Christmas these movies were on television as well and Sander was watching them with interest. There is nothing for it to me but to organise a Sissi marathon for some of our friends and learn how to make Apfelstrudel to serve with it.


Francis starts to take after my father.
De echte Sissi van Oostenrijk/ The real Sissi of Austria
En de film / And the film
Apfelstrudel