Translate

dinsdag 15 december 2015

Borduurkaartjes voor kerst

Nieuwe kerstkaartjes!
Sinterklaas is weer vertrokken, de dagen worden nu echt korter en kerst komt eraan. Dat betekent dat er weer kerstkaartjes verzonden moeten worden. In het verleden heb ik een keer kleine borduurwerkjes met een kerstthema gemaakt en dit jaar had ik daar ook weer tijd voor. Dus ik zit al sinds oktober te borduren en vorig weekeinde was Sinterklaas en pas daarna verstuur ik de kaartjes. Niet voldoende voor iedereen uit mijn familie- en vriendenkring, maar wel een aantal.


De patroontjes heb ik weer van Pinterest geript, ik heb een bord aangemaakt speciaal voor kerst.
Met de borduurkaartjes zit ik vaak wel te hannessen. Ik snijdt het rondje uit met een cirkelmes. Maar ik plak dan graag nog een blaadje achter het borduurwerk voor de werking en wat stevigheid. Maar het is toch nooit helemaal zo mooi als ik zou willen. Ik zal toch nog eens op zoek gaan naar ander papier, waar ik makkelijk een borduurwerkje in kan plakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten