Translate

woensdag 21 maart 2018

Het is weer lente

Narcisjes

Het is weer lente! Je zou het nog niet zeggen met de ene koudegolf na de andere, maar de dagen worden alweer langer en de kracht van de zon neemt weer toe. Hoog tijd dus om weer wat lente-activiteiten te ondernemen. We ruimen op en doen spullen weg en ik breng weer tijd door in de tuin. Onlangs heb ik de bonen uitgeplant en die zijn ondanks de kou aardig aangeslagen. 
Nu wacht ik totdat ik tijd heb om weer eens wat mest op mijn moestuintje te verspreiden en wil ik ook andere dingen gaan zaaien. De rucola, sla en zuring moeten zeker weer terugkomen dit jaar en ik wil ook weer eens kervel zaaien. 

In mijn eigen tuin wil het nog niet zo vlotten met de plantjes, maar ik heb wel alvast wat graszaad ingezaaid, samen met wat mest om het gazon een boost te geven. 

Dus laat de zon maar komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten