Translate

vrijdag 23 maart 2018

Een nieuwe lente, een nieuw geluid

+Sander heeft me meegenomen naar een concert in Doornroosje, hèt poppodium van Nijmegen. Hij had een oppas en kaartjes geregeld en zo konden we ineens op een doordeweekse avond genieten van moderne muziek! Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij een concert was. Ik voelde me weer helemaal jong.


+Greta Van Fleet trad op, met in het voorprogramma Mooon. Beide bands bestaan uit hele jonge mensen die zich hebben laten inspireren door oude bands. Greta van Fleet timmert al een tijdje aan de weg en klinkt als Led Zeppelin. En Mooon heeft zich wat meer laten inspireren door Beatles en surfermuziek. Het was leuk om eens een frisse kijk op de wortels van de rockmuziek te horen.


En als voordeel van een concert op een doordeweekse avond was het feest om 23:00 ook weer voorbij. Wel belangrijk voor ons om op tijd in bed te liggen, want wij zijn, helaas, de jongsten niet meer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten