Translate

woensdag 17 november 2021

Bladwijzer

Nadat ik lang geleden voor mijn oudste kinderen en een nichtje eens een bladwijzer heb gemaakt, is mijn jongste dochter nu ook zo oud dat ze graag leest. En dan moet ze ook een bladwijzer krijgen natuurlijk.  

Bladwijzer

Onze jongste is momenteel helemaal dol op Harry Potter. De boeken krijgt ze voorgelezen en de films worden ook uitvoerig bekeken. Dus het was al vrij snel duidelijk dat haar bladwijzer ook van Harry Potter moest zijn. Gelukkig kon ik via Pinterest makkelijk wat leuke patroontjes vinden. En ik had nog aida lint over van de laatste keer dat ik een bladwijzer maakte. Er is geen kleuren kaart bij, maar ik sloeg er een slag naar met wat ik aan voorraad hen. 


Voor de letters greep ik terug op de oude DMC boekjes die ik ooit eens van de Antique Pattern Library heb gedownload. Het ging om letters uit het boekje DMC Pointe de Marque nr. 3. Via de site allemaal gratis te downloaden en voor je het weet zo uitgeprint. Ideaal om je bladwijzers iets persoonlijks mee te geven. 


En nu maar hopen dat deze bladwijzer veel gebruikt zal worden door onze jongste. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten