Translate

zaterdag 6 november 2021

Er was weer feest!

Voor het eerst in meer dan een jaar gaf ik weer een feestje! En het was fantastisch. Een tijdje geleden was ik jarig (en nam Sander me mee naar The Last Duel). En inmiddels zijn de Corona - regels zover versoepeld dat er weer zonder al te veel gehannes een feestje gegeven kon worden. Dus ik ging ervoor. De uitnodigingen werden verstuurd en we hebben op Zaterdagmorgen en -middag hard gewerkt om het huis gefatsoeneerd te krijgen. 
De Wortels van de Stad

En al snel kwamen de mensen binnen, we waren duidelijk niet de enigen die zin hadden in lekkere taart (cheesecake van Nigella Lawson), koffie, thee en ander lekkers. Voor ik het wist was het huis gevuld met grote mensen en hun kids, die allemaal aan de koffie, thee, taart en andere lekkere hapjes zaten. Het was heerlijkt om weer eens bij te kletsen met mensen die ik al veel te lang niet gezien had. Sommige mensen bleken verhuisd te zijn, dus dat is alleen maar weer een mooi excuus voor een tegenbezoek. 

Canadese literatuur

En ondanks dat ik al echt heel oud ben geworden en al alles heb wat mijn hartje begeert, wisten mensen toch nog met leuke cadeaus op de proppen te komen. Ik heb een paar hele interessante boeken gekregen (The Salterton Trilogy van Robertson Davies, van wie ik al meer heb gelezen, Op het geniale af en De Wortels van de Stad). Ik ben benieuwd.  

In-Laws
Paranormal




















Maar boeken was niet het enige wat ik kreeg. Sommige mensen hadden erg goed opgelet en hebben meteen wat aanvullingen gekocht op een spel dat ik al van Sander had gekregen. Uitbreidingen voor Fog of Love, "Trouble with the In-Laws" en "Paranormal Romance". En verder werd ik nog verblijd met een alternatieve versie van Patchwork, Patchwork Doodle

Het werd al snel duidelijk dat ik helemaal niets meer gewend was, wat betreft gezellige feestjes organiseren, want veel te vroeg in de avond kon ik al opgeveegd worden. En ook de volgende dag was ik nog steeds erg moe. Maar het was heerlijk om iedereen weer eens even te zien. Dat geeft goede hoop voor een spellendag in december, die er ook alweer snel aankomt.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten