Translate

zaterdag 21 oktober 2023

Spiel in Essen

Sander is weer met vrienden naar de spellenbeurs Spiel in Essen gegaan. Inmiddels is het wel een aardige traditie dat hij ieder jaar met vrienden op de vrijdag gaat om rond te neuzen op de beurs (2018, 2021 en 2022 . En dit keer kon hij in ruil voor een lift aan de voorzitter van het Gesellschaft für historische Simulation ook gebruik maken van de parkeermogelijkheid bij de Messe zelf (in plaats van eentje verder weg). Als je de juiste kruiwagens maar kent natuurlijk. 

Vaesen

Sander heeft zich een dag lekker beziggehouden. Hij heeft allemaal nieuwe spellen bekeken en geprobeerd en heeft zich nog heel aardig ingehouden met blind allerlei moois aanschaffen. 

Thorgal


Uiteindelijk kwam hij thuis met een gratis Thorgal - rollenspel. Ik heb de strips van Thorgal in mijn jonge jaren nog wel bij de bieb van Baarn gelezen en ik vond de verhalen altijd wel leuk. Ik zal zeker eens een kortlopend Thorgal rollenspel proberen, binnenkort. Verder was er nog een mooie Star Wars Poster in Art Nouveau stijl, die nu op de kachel hangt (naast de kindertekeningen) en een nieuwe set dobbelstenen. 

Mooie dobbelsteentjes

En er waren wat hints dat ik binnenkort een speciaal verjaardagscadeau van Spiel Essen kan verwachten. We zullen zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten