Translate

zondag 8 juli 2018

Azul

Sander organiseerde vorig weekeinde weer een spellenavond en het was nog supergezellig. Het begon met een heerlijk maaltje Moussakka, waar vriend J. ook nog bij aanschoof. En daarna werden er spellen gespeeld.

Azul

Eerst FeeLinks met de kinderen, die daar ook steeds beter in worden. En even later kwamen er verschillende mensen binnenlopen. Vrienden D. en S. schoven aan en ook vriend J en vrouw M, die nog maar kort in Malden wonen, deden mee.

Met Sander speelde ik voor het eerst een rondje Azul, waarbij je tegeltjes moet bestellen en dan mooie mozaïekjes moest maken. Wie de grootste kan maken, heeft uiteindelijk gewonnen. Aan een andere tafel werd nog 5 minute dungeon gespeeld.

FeeLinks

Later speelde ik nog een kort rondje FeeLinks. Dit keer speelden we alleen met volwassenen en toen het spel wat sneller gespeeld kon worden, begreep ik eindelijk het concept een beetje. En het was leuk om met elkaar in gesprek te gaan over wat je zou doen als je kind ineens een (andere) religie aan zou hangen.
En na een genoeglijk avondje rolde ik mijn bedje weer in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten