Translate

maandag 25 maart 2019

Helden

Even een momentje nemen om een held in het zonnetje te zetten! Toen ik een tijdje geleden 41 werd, kreeg ik van mijn lieve man het boek Mythos, een hervertelling van de verhalen over de Griekse Goden door Stephen Fry. En ik vond het fantastisch!

Heroes

Maar de Griekse Mythen zijn natuurlijk niet compleet zonder de Griekse heldenverhalen over alle stoere mannen en vrouwen die ook veel avonturen beleefden. Dus Stephen Fry heeft die ook maar eens opgeschreven.
En onlangs waren Sander en ik al weer 22 jaar een stel. Het lijkt wel een eeuwigheid. En omdat even wat luister bij te zetten, kreeg ik van hem het tweede deel van de Griekse Mythen en Heldenverhalen. Toch heerlijk om een man te hebben die weet wat je wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten