Translate

zaterdag 20 mei 2023

Zomerse borduurkaartjes

Ik ben weer creatief geweest en ik heb weer wat borduurkaartjes gemaakt. Geen kerstthema dit keer (dat duurt nog even), maar wel wat zomers, met bloemen en diertjes. En nu maar weer afwachten tot er mensen jarig zijn of een kaartje nodig hebben. Het eekhoorntje vond ik bijzonder leuk. En de paddestoelen waren eigenlijk iets te breed, de laatste paddenstoel heb ik niet meegenomen. 

Natuur

Zoals altijd haal ik de plaatjes van Pinterest. Het gaf weer veel rust om eens te zitten met een borduurhoepeltje in handen en steeds maar steekjes te maken. En ik was dit keer ook door wat garen heen, wat me weer een mooi excuus gaf om eens langs te gaan bij Diny's Wolwinkel in Nijmegen, inmiddels ook niet meer weg te denken

Bloemen

En toen nog een ochtendje knutselen met lijm, papier en scherpe messen en ik had weer een leuke set kaartjes. Sander heeft een keer geïnvesteerd in een goede snijmat en een lekkere snijliniaal. Samen met een goed scherp hobbymes kom je dan een heel eind. 


Spooky


En dit keer ook een paar spookachtige kaartjes. Ik vond ze erg leuk gelukt. En een klein borduurwerkje smaakt al snel naar mee. Ik wil toch weer eens iets groters maken. Maar wat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten