Translate

zondag 1 november 2020

Halloween 2020

Corona heeft ons nog steeds in zijn greep. Mijn verjaardag heb ik in zeer kleine kring gevierd en nu stond Halloween voor de deur. Sinds een aantal jaar wordt Halloween in onze buurt wat intensiever gevierd. En dit jaar wilden we er ook bij stilstaan. Ik heb mijn vleesmuiskoekjes gebakken voor de kindjes uit de buurt, en lekkere hapjes gemaakt voor in de avond. 


In de middag begonnen we met een enge kinderfilm, voor het kleinste spookje. En in de avond ging Sander met het kleinste spookje op pad om snoepjes te krijgen. Het Darth Vader - pak dat onze oudste eens voor Carnaval paste haar nu prima. En het middelste spookje ging weer met een vriendin op pad. Ik bleef achter met het grote spook, dat nu echt te oud is voor Halloween. 

Wij hebben ons nog vermaakt met een collectie aan Treehouse of Horror - Halloween afleveringen van The Simpsons. Maar helaas, Corona hield veel mensen thuis, bij ons kwam niemand aan de deur, terwijl ik in vorige jaren meestal zo door mijn koekjes heen was. Meer voor ons, zullen we maar zeggen. 

Na een succesvolle rooftocht kwamen de spookjes weer thuis.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten