Translate

vrijdag 10 mei 2013

Weekeindje weg naar Brugge III


Het weekeinde was nog niet voorbij. Zondag gingen we naar Oostende, ik wilde graag een strand wandeling maken. Het was heerlijk weer en we hebben een fikse wandeling kunnen maken over het brede zandstrand. Ik vind niets heerlijker dan met blote voeten door warm zandstrand te lopen en te luisteren naar het geruis van de zee.


Na onze wandeling was het natuurlijk tijd om weer wat te lunchen. En als echte toeristen deden we dat dan ook bij een strandtentje, aan de Koning Albert Boulevard.


We waren redelijk vroeg weer terug in Brugge, maar ik had ook een beetje last van verkoudheid. Dus we hebben even een uurtje gerust op de hotelkamer en toen zijn we die avond nog naar Kinepolis geweest, een groot complex van bioscopen. Ik wilde graag een film zien en we zijn naar Iron Man 3 geweest. De verschillende films uit het Marvel Universum vind ik over het algemeen wel aardig en ik heb met veel plezier gekeken naar The Avengers vorig jaar.

Er stond ook een reclamebord voor Monsters University
Iron Man 3 (2013) is gemaakt door Shane Black (Kiss, Kiss, Bang, Bang) en met natuurlijk weer een rol voor Robert Downey Jr. (Kiss, Kiss, Bang, Bang, Sherlock Holmes, The Avengers), maar ook Guy Pearce (L. A. Confidential) en Ben Kingsley (Prince of Persia) speelden een rol.

Iron Man 3 was leuk. Goed amusement, ik vindt Tony Stark een interessant, complex karakter. De film was duidelijk beter dan Iron Man 2, die een tikje oppervlakkig werd. de rol van Ben Kingsley is tegelijkertijd afschrikwekkend en hilarisch. Aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten