Translate

zondag 24 februari 2019

Drukke spellenavond

Sinds ik in 2016 mijn voet eens even stevig neerzette, organiseert Sander eens in de maand een spellenavond. Zo krijgen wij spellen gespeeld en mensen over de vloer, altijd gezellig natuurlijk. Afgelopen zaterdag was het ineens wel heel erg druk. We hadden wel zeven bezoekers over de vloer en de grote kinderen speelden ook nog mee.

Wings of Glory

Sinds onze zoon een paar jaar geleden Wings of War (tegenwoordig Wings of Glory) speelde, vroeg hij om een herkansing met vriend N. En deze avond kon het gespeeld worden. Omdat onze zoon zich zo netjes gedroeg, mocht hij wat langer opblijven om het uit te spelen.

Patchwork

Aan een andere tafel werd onder leiding van Sander het spel 7 Wonders nog eens uitgespeeld. Ondertussen hield ik me bezig met Azul en Patchwork. Azul is bedoeld voor meer spelers en dan is het echt leuker, maar met twee is het ook prima te doen. En Patchwork is een heel leuk spel, speciaal voor 2 personen. En ik werd iedere keer wreed van het bord gespeeld door mijn tegenstanders.

Al met al een hele gezellig avond en ik ben blij dat Sander iedere maand weer een avondje organiseert.


2 opmerkingen:

  1. Yay for family game nights! We've been trying to remember to do them more often.

    Wings of War/Glory is a great game. My kids love it too and I can't get enough of it.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! You Just neem to plan them in and befor you know, they are part of your routine.

      Verwijderen