Translate

zondag 5 juli 2020

Klussen in huis

Vanwege Corona moeten we thuisblijven en één opdracht liep ook af. Dus ik maakte mooi van de gelegenheid gebruik om heel veel klusjes in en om het huis op te knappen. Zo heb ik de schuur helemaal uitgemest en veel spullen weggebracht. Ook heb ik in huis een verhuizing van de kinderen geregeld
Hard aan het werk

Maar nog was het niet genoeg. Er moest ook geschilderd worden. De muren van de woonkamer krijgen af en toe wel eens een likje verf, maar de laatste keer was toch wel echt heel erg lang geleden. En er waren ooit eens tijdens een spellendag wat kinderen met markeerstift helemaal wild geworden op een muur. En dat moest ook verwijderd worden. 

Markeerstift

Dus ik toog naar de lokale Praxis om wat nieuwe verf en rollers aan te schaffen en ik ging aan de slag. Er moesten meubels uit de weg, muren schoongemaakt en toen in de verf gezet. En allerlei kleine viezigheidjes als vettige vingertjes en spetters van eten verdwenen als sneeuw voor de zon. Het was even buffelen, maar het ziet er wel meteen veel mooier uit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten